Powered By Blogger

середа, 8 квітня 2015 р.

"Cоло на нервах"

  Доводиться працювати з програмою, що має назву: "Соло на клавіатурі". Програма ніби-то створена для того, щоб краще вправлятись в наборах текстів та знати розкладку клавіатури, відчуваючи клавіші на дотик. Хочу поділитись враженнями. Можливо, колись і вас у таке "впряжуть".
http://telegraf.by/rubric/zdorove/page/55
  По-перше, я люблю бачити клавіатуру, коли витицюю букви. Думаю, саме для цього людина й створена з очима. Щоб бачити, вивчати та впізнавати.
 По-друге, дуже сильно сумніваюсь, що неліцензована програма, складена російськими вченими, може бути затверджена Міністерством освіти і науки України для українських студентів. 
  По-третє, якого хека мені знадобилось би, витратити біля 100 годин(в кращому випадку) на програму, якщо я вводжу текст і так вдвічі швидше. Як мінімум! 
  По-четверте, існує думка, що така робота заспокоює. Себто, стаєш врівноваженішим. А дзузьки! Помічаю, що під час та після роботи з машиною(комп'ютером), все частіше хочу її розбити. Чи просто починає здавати психіка. Здається, що це основний симптом моїх майбутніх колег. Погіршує взаємовідносини, з'являються незрозумілі конфлікти.
  На сам кінець, хочу сказати таке: якщо вирішите удосконалитись таким чином, то щастя вам і терпіння. Буду тільки радий. Проте, якщо мене змусять повернутись до такого "навчання", то я почну розбивати голови і ламати психіку всім. Вибачте, такі маю емоції.

Немає коментарів:

Дописати коментар