Powered By Blogger

субота, 16 травня 2015 р.

"Я, кружка і тєятр. "

  Я люблю театр. Рідко відвідую, але дуже люблю. Особливо смакую тамтешню атмосферу, запах і очікування передвиставних дзвінків.
  Цього разу спішив на оперетту "Летюча миша" і, як на зло, потрібно було розміняти десь гроші. Тому забіг в перший ліпший магазин під назвою "Все від 2 грн" і вирішив розміняти банкноту з користю, купивши кружку. Не якусь там кружечку, а справжню півлітрову (дорослу) кружку, за яку віддав скромних двадцять гривень. Файно.
   З такої урочистої нагоди зроблю маленьку рекламу цій мережі магазинів. Ремарка:"Ті, хто любить пити, завітайте і придбайте, поки дешево!" Придбав і побрів з цим добром ближче до мистецтва. 
  Скажу, що те дійство в театрі мені теж дуже сподобалось. Після нього залишився розслабленим, задоволеним і добренький. Тим, хто говорить, що тернопільські актори фігово грають скажу, що не розділяю ваших вражень. Як на мене, вони круті.
До того ж, в мене є файна кружка, яка побачила місто без упаковки.

2 коментарі: